Prodej zajišťujeme na adrese provozovny, kde se nachází kamenná prodejna. Samozřejmostí je i rozvoz zboží po telefonické nebo emailové objednávce.
Vyřešíme Váš nepříjemný problém s porouchanou tiskárnou. Víme, jakou cenu má Váš čas, a proto klademe důraz na rychlé, kvalitní a cenově dostupné odstranění závady. Zajistíme rychlé a profi opravy tiskáren používaných ve vaši firmě. Na základě diagnostiky vyčíslíme náklady na opravu, až poté zákazník rozhodne, zda provedeme servis tiskárny.
V dnešní době stále více firem dává přednost pronájmu kancelářské techniky. Kancelářská technika ztrácí rychle na své hodnotě, proto je pro firmy výhodnější investovat do pronájmu tiskáren a multifunkčních zařízení. Díky zapůjčení tiskového řešení si může firma odepisovat daňově uznatelné náklady při nulové počáteční investici s využitím moderních technologií (síťové rozhraní, oboustranný tisk, tiskové moduly, tisk čárových kódů) bez nutnosti investic. Po celou dobu pronájmu máte záruku na zařízení, pravidelné servisní prohlídky, doplňování spotřebního materiálu. Možností je i bezplatný pronájem zařízení firmám, které se smluvně zaváží k odběru spotřebního materiálu!
Zajišťujeme ekologickou likvidaci náplní do tiskáren firmám, které od nás nakupují nové tonery a cartridge. Použité náplně odvezeme při dodávce nových.
Naše firma je registrovanou chráněnou dílnou (zaměstnáváme více jak 50% zdravotně postižených pracovníků), proto můžeme poskytovat náhradní plnění při odběru našeho zboží. Náhradní plnění představuje ideální alternativu, pokud vaše firma nemůže přímo zaměstnávat OZP a zároveň chcete ušetřit na odvodech státu. Stačí si objednat služby a zboží od naší společnosti. Náhradní plnění je nutno dojednat před odběrem zboží!
V některých případech zajišťujeme výkup starších, funkčních tiskáren. Než zařízení odvezete do sběrného dvora, poptejte se u nás na možnost výkupu tiskárny.
Omlouváme se za dočasně nevyplněný popis kategorií služeb. Na obsahu usilovně pracujeme.